بیانیه هواداران دکتر قالیباف در خصوص تخریب های اخیر
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

در پی کلید خوردن موج جدید تخریب و شایعه پراکنی عده ای از جریان های بدون شناسنامه مبنی بر ورود رسمی دکتر محمد باقر قالیباف به کارزار تبلیغات ریاست جمهوری، از طریق را ه اندازی سایت نظرسنجی انتخاباتی و به دنبال آن تبلیغ و ترویج این سایت در فضاهای مجازی و رسانه ای و القای شایعه آغاز تبلیغات رسمی قالیباف جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲،  هواداران دکتر قالیباف، ضمن محکوم کردن اقداماتی از این دست و دعوت از اینگونه رسانه ها و افراد به رعایت  اخلاق، خواستار فعالیت در فضایی بدور از هرگونه بداخلاقی، تخریب و شایعه پراکنی بوده و با توجه به حساسیت های ایران اسلامی در مقطع کنونی و نیاز مبرم به آرامش، در سال حمایت از تولید ملی با توجه به هجمه های بدخواهان هرگونه اقدام  و عملی که موجب تخریب شخصیت اشخاص حقوقی و حقیقی در فضای سیاسی کشور، ایجاد شبهه و شایعات دروغین و سلب آرامش از افکار عمومی جامعه گردد را مغایر با اخلاق اسلامی و بدور از شان فعالیت سیاسی و رسانه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

هواداران دکتر محمدباقر قالیباف در مسیر فعالیت در سپهر ایران اسلامی، همواره بر استمرار حرکت در صراط مستقیم نظام، تبعیت از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی، شهدای عزیز، امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری، تاکید داشته و خواستار استمرار حرکت در این صراط مستقیم و تبری از هرگونه جریانهای وابسته به فتنه و انحراف بوده، هستند و خواهند بود. در راستای این اهداف مقدس و جاویدان بوده است، که در مقطع کنونی، سرباز نظام و ولایت، دکتر محمد باقر قالیباف را با توجه به کارنامه درخشان در حوزه های مختلف، «مرد عمل» نامیده ایم.

پر واضح است که مردم عزیز ایران اسلامی، سلامتی، آزادی و استقلال خود را مدیون از جان گذشتگی و فداکاری جانبازان، ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانسته و عزت امروز ایران اسلامی را در گروی از جان گذشتگی ها و فداکاری های آنان می دانند. بی شک مردان عمل زیادی در آسمان ایران اسلامی درخشیده اند و در جای جای این کشور نیز با عمل و خدمت خود به ایران اسلامی خودنمایی می کنند. لذا در این مقطع حساس کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، برای ما تفاوتی نمی کند، محمد باقر قالیباف و یا هر سرباز و خادم دیگری کجا بوده است و در آینده نیز در چه میز و منصبی قرار می گیرد، آنچه مهم است تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه، حرکت در مسیر آرمانهای نظام و استمرار راه شهدا است. لذا در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی با کسی عهد اخوت نبسته ایم و بر این عهدیم که مادامی که قالیباف در این مسیر حرکت نماید، برای ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزشمند و افتخار آفرین است.

هواداران دکتر محمدباقر باقر قالیباف در پایان، بار دیگر ضمن دعوت به فضایی توام با آرامش و اخلاق، خواستار فعالیت کلیه جریانها و رسانه های کشور در مسیری بدور از هرگونه بداخلاقی، تخریب و شایعه پراکنی بوده و هرگز به خود اجازه نخواهند داد، با القای شبهات و شایعات دروغین و برهم زدن آرامش فضای  کشور، زمینه سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، فراهم شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب